Náš sortiment
Naše novinky
1905
Začátek
Všechno to začalo Giuseppem Bianchim, který vyráběl jízdní kola. Pak jeho syn Enzo potkal Arriga Tosiho, když byl ve vojenské službě, oženil se s jeho sestrou Eldou a všichni se rozhodli spolupracovat. Více než 100 let po svém založení je společnost stále lídrem na trhu v odvětví motocyklů.
1960-69
Padesátá léta
Na začátku desetiletí byla opuštěna historická, ale nyní zastaralá továrna na Via Bellariva a společnost se přestěhovala do Osmannora. V roce 1966 zuřila Florencií strašlivá povodeň, která také způsobila vážné škody v Betě, ale společnost měla štěstí, že se velmi rychle dokázala postavit opět na nohy.
1970 - 79
BETAMOTOR S.P.A
Motocyklový sport byl vždy součástí DNA společnosti. Byl to cenný nástroj pro rychlejší vývoj nových modelů, testování nových strojů „naživo“ a zvýšení prodeje předvedením vysoké kvality produktu prostřednictvím úspěchu v konkurenci.
1980 - 89
Trialová exploze
Řada změn přišla dechberoucí rychlostí. Motokros byl stále více ovládán japonskými výrobci, a tak se Beta rozhodla v letech1980-89 soustředit na Trial. Vznikla řada motocyklů, které často dokázaly vyhrát mistrovství světa. Stále však existoval závazek vůči všem terénním motocyklům, aniž by se zanedbávala výroba mopedů.
1990 - 99
Nová generace
Když Lapo Bianchi vstoupil do firmy, byl to milník v historii Beta. Byla aktualizována celá výrobní a administrativní struktura s cílem zvýšit její přítomnost v zahraničí a zároveň posílit technické a obchodní aliance. Pokračoval úspěch v trialových soutěžích, které se nyní staly „novou hranicí“ společnosti.
2000 - 09
Růst, evoluce a expanze
Dalekosáhlé změny v rámci společnosti znamenaly, že bylo možné zaměřit se na zahraniční trhy, přičemž počet modelů v sortimentu se částečně zvýšil v důsledku důležitých pracovních vztahů s KTM a Suzuki. Úspěch v konkurenci se přitom ukázal jako mimořádně užitečný prostředek pro rozvoj podnikání.
2010 - 19
WORLD ENDURO!
Dekáda ve znamení velkých změn. Trh se skútry se neustále vyvíjel, prodej enduro motocyklů celosvětově rostl, trialové motocykly se sice stále prodávaly, ale v mnohem menším počtu. Beta nyní vyráběla všechny své dvou a čtyřtaktní motory ve vlastní firmě. Velký závazek společnosti ke sportu přinesl více vítězství na mistrovství světa včetně titulů výrobců, které byly ještě prestižnější a které společnost nikdy předtím nezískala.