menu
Beta Motor
Fabian
Enduro RR 50 RACING
Beta věří v novou generaci motocyklistů a mění sny mladých lidí ve stylovou dvoukolovou realitu po celé generace a je nyní připravena odhalit nový styling pro celou svou řadu 50ccm - Enduro a Motard.
RR 50 RACING zoom
Moderní, geometrický a odvážný design charakterizuje modely 50ccm 2023. Styl, který si oblíbili mladí motorkáři, kteří hledají speciální motorku s atraktivním vzhledem, ale zároveň jednoduchou a elegantní, kterou lze přizpůsobit cestě do školy i prvnímu závodnímu okruhu.

Motor

2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený smešovačem oleje.

 


Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více reaktivní a uspokojivý jízdní styl.

 

Nový systém rekuperace výfukových spalin podle předpisu Euro 5.

 

Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu motorky, který byl vyvinut s cílem snížit hluk podle platných predpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem pro snadnější údržbu, stejně jako mají závodní motocykly.

 

Podvozek

Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.

 

Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T.

 

Vše je zcela nové:

provedení nádrže, plasty (maska, boční panely) a sedlo.

 

Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty, skríň filtru a ocelové držáky.

 

Organický a moderní design určený pro dospělé.

 

Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.

 

Tlumiče se zvětšeným zdvihem u verze Enduro

 

Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné závodní motorky.

 

Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo.

 

Více pohodlí a bezpečnost.

 

Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci zpoza motorky.

 

Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm

 

Nová nádrž 6,5l.

 

Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou.

 

Ohromující grafika polepů: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.

 

 

ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE

 

Hliníková kyvná vidlice.

 

Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.

 

Tapered řídítka ø 28,5 mm bez hrazdy.

 

Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku.

 

Zadní odpružení s přepákováním. Zadní tlumič s plynovou nádrží, nastavitelné predpětí, komprese a odskoku.

 

Žádná vyvažovací hřídel: menší setrvačnost motoru pro lepší závodní výkon.

 

Dva chladiče.

 

Hliníkové ráfky.

 

Bez oil-mixu stejně jako u závodních motorek.

 

Červený rám

 

Dvoupístkový přední brzdový třmen.

 

Černá řadicí páka a brzdový pedál.

 

Hliníkové řetězové kolo.

 

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward