Napiště nám
Rám a pérování
Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2024 liší od standardní verze následovně:
Zlaté přední vidlice: Evo Factory 24 je potvrzeno, že má zlaté vidlice, které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Barva je skutečně výsledkem úpravy TIN, umožňující hladší skluz vidlice, jejíž hydraulické řízení zůstává svěřeno nedávno představenému vnitřnímu systému tlumení. Neustálé zdokonalování nastavení zajišťuje balíček odpružení, který je na vrcholu nabídky v sektoru trialových motocyklů, a to v nemalé míře díky kombinaci s mono tlumičem, který má optimalizovanou geometrii vedení pružin (s červenou pružinou).
Progresivní táhlo: konfigurace táhla zadního zavěšení je progresivnější, aby zajistila větší trakci a poskytla jezdci vynikající pocit. To usnadňuje jízdu na motocyklu a pomáhá překonávat velké překážky. Nové třmeny řízení s modře eloxovaným povrchem: poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), jsou také vybaveny předozadními nastavitelnými držáky řídítek, které umožňují jezdci najít svou ideální polohu. Nová barva představená pro MY 24 také propůjčuje kolu vzhled bez kompromisů.
Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost. Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi: tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
Závodní brzdové kotouče Galfer: tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a jsou extrémně lehké, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec
Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
Nová modře eloxovaná kola Morad
Pneumatiky Michelin X-light: Lídr v oboru, pokud jde o hmotnost, výkon a přilnavost ve všech situacích. Nová grafika: červená a modrá byly vždy barvy používané pro modely Beta připravené na závody a tato nová EVO Factory nezklame. Beta červená plastových dílů a obtisků je perfektně spárována s detaily a elegantními novými komponenty v modré Ergal. Vzhled modelu dále umocňuje nová matně lesklá grafika, přičemž matné červené části kontrastují s lesklou modrou a bílou. Nové modely Evo Factory 24 jsou také poprvé vybaveny novým elektronickým klíčem Beta: Elektronický klíč. Tradiční „Kill-switch“ byl nahrazen novým patentovaným elektronickým klíčem Betamotor. Jedná se o magnetický spínač typu lanyard, který zajišťuje jak funkci ochrany proti krádeži, tak i funkci ochrany kola a řidiče, pro kterou je Betamotor držitelem exkluzivního evropského patentu (EP3064405B1). Klíč je dvoudílná součást, stejně jako zařízení, které nahrazuje: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetický (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), který aktivuje mechanismus v případě, že jsou odpojeno; liší se však svým jednoznačným kódováním spojujícím obě části a poskytuje funkci ochrany proti krádeži.
Funkce ochrany proti krádeži: klíč zabraňuje nastartování motoru, když je odpojen, díky kódování, které jej spojuje se zapalováním motocyklu, což odrazuje od krádeže kola, když je ponecháno bez dozoru. Pasivní bezpečnost kola a jezdce: funguje stejným způsobem jako tradiční „Kill-Switch“, kolo se vypne, když se magnetický bod kontaktu připojí k zápěstí jezdce a odpojí se řídítka kola. Větší ochrana pro kolo a jezdce v jediném řešení, které je exkluzivně patentováno společností Betamotor
Motor
EVO FACTORY MY24
Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uvedeny na trh v únoru, těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních. Mistrovství světa George Hemingwaye (TR3 125) spolu s vynikajícími výsledky Mattea Grattaroly (TRIALGP) a Andrea Sofia Rabino (GP ŽENY) a kromě příslušných vítězství v národních šampionátech znovu potvrzují vynikající jízdní vlastnosti a výkon, které poskytuje model Factory. Pro modelový rok 2024 byly provedeny některé aktualizace, které zvyšují kultivovanost modelu při zachování jeho závodního původu.
Napiště nám