menu
Beta Motor
Fabian
Trial EVO FACTORY 2T 300 MY23
Modely EVO Factory 2023 jsou tady! Tyto prémiové modely jsou vyráběny z těch nejlepších komponentů v italské továrně Beta a představují další úroveň trial EVOlution.
Modely EVO Factory sdílejí stejnou základní platformu jako standardní EVO spolu s řadou aktualizací jak na rámu, tak na motoru, což jezdcům poskytuje trialový model jako žádný jiný. Modely EVO Factory jsou vyráběny v omezeném počtu a poskytují tak exkluzivitu i výkon.

Motor

Rozdíly mezi 2-taktními motory, kterými jsou tovární a standardní verze vybaveny, jsou uvedeny níže:

 

Aktualizovaný válec a hlava: Stejně jako standardní modely EVO z roku 2023 dostanou všechny velikosti dvoutaktních motoru EVO Factory, kromě 125 a 200, novou klikovou hřídel a ojnici (o 1,5 mm kratší, ze 116 mm na 114,5 mm). Vrtání a zdvih zůstávají nezměněny. Válec a jeho spalovací komora byly upraveny tak, aby poskytovaly zvýšení kompresního poměru. Byly představeny nové klikové skríně, aby fungovaly v souladu s novou klikovou hřídelí, válcem a hlavou válcu, které všechny poskytují větší výkon než standardní modely EVO.

 

Hořčíková kliková skříň s černou povrchovou úpravou: vyznačuje se poutavým vzhledem a zároveň poskytuje snížení hmotnosti o 1 kilogram, což zlepšuje agilitu motocyklu.

 

Profilované lamely spojky: Speciální ocelové lamely s přidaným břitem, který snižuje ohýbání lamely spojky a zároveň poskytuje lepší výkon v extrémních podmínkách.

 

Černá eloxovaná zátka motorového oleje

 

Mapování motoru: Přepracováno tak, aby odpovídalo novým součástem motoru s křivkou zapalování, aby poskytovalo dodávku výkonu, která je plynulá a přesto výkonná, když je potřeba.

 

Výfuk: Model 2023 EVO Factory získává upgrade oproti loňskému modelu přidáním titanového svodu s tepelným štítem. Tento nový titanový svod zvyšuje výkon oproti standardní verzi a zároveň snižuje celkovou hmotnost motocyklu (konická příruba válce pouze u modelu 125 ccm). Tepelný štít, který se poprvé objevuje u modelu 2023 EVO, je také představen u modelu Factory, aby pomohl chránit nohu jezdce před teplem a také aby chránil výfuk.

Rám a pérování

Z hlediska rámu, odpružení a designu se nový Evo Factory My 2023 liší od standardní verze následovně:

 

Nové zlaté přední vidlice: 2023 EVO Factory je vybavena novými zlatými trubkami přední vidlice, které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Nové vnitřní nastavení ventilu zajištuje lepší průtok oleje v kombinaci s novým vnitřním tlumicím systémem, který snižuje tvrdost při seskoku z velké překážky. Tento nový systém tlumení také udržuje vidlici výše ve svém zdvihu při klesání, aby poskytl jezdci lepší kontrolu, větší podporu a větší kapacitu tlumení při seskoku z velké výšky.

 

Zadní tlumič: Tlumič byl také přepracován, aby bylo zajištěno jeho dokonalé vyvážení s přední vidlicí.

 

Progresivní táhlo zadního odpružení: konfigurace táhla zadního odpružení je progresivnější, aby zajistila větší trakci a poskytla jezdci vynikající pocit, usnadnila jízdu a pomohla překonat velké překážky.

 

Brýle: Vyrobeny z hliníku s černým eloxovaným povrchem, poskytující větší tuhost a malé snížení hmotnosti. Jsou také vybaveny nastavitelnými držáky na řídítka pro jezdce všech výšek, aby si mohli motocykl nastavit podle svých představ.

 

Trhací vypínač: pro nekompromisní bezpečnost při jízdě na motocyklu.

 

Napínače řetezu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké, s protiskluzovými ocelovými kolíky pro zajištení maximální přilnavosti.

 

Červené silikonové hadice chladiče: nabízejí lepší chladicí výkon a zároveň poskytují motocyklu čistokrevný závodní vzhled.

 

Závodní brzdové kotouče Galfer: tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon při extrémně nízké hmotnosti. To přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.

 

Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec.

 

Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky snižuje pískání brzd.

 

Černá kola Morad

 

Pneumatiky Michelin X-light: pro bezkonkurenční přilnavost v každé situaci.

 

Nová grafika: 2023 EVO Factory má styl, který podporuje její výkon. Motocykl zůstává věrný oficiálním týmovým barvám, které jasně identifikují motocykly jako modely Beta Factory.

EVO FACTORY MY23

Následující položky, které byly představeny u standardních modelů 2023 EVO a jsou také součástí 2023 EVO Factory:

 

Mřížka chladiče: kompletně přepracovaná mřížka predstavená na 2023 EVO je také výbavou modelu Factory. Kromě optimalizace proudění vzduchu směrovaného k chladiči se nová mřížka chladiče může pochlubit větším ochranným povrchem v oblasti krytu a těla chladiče, který zabraňuje poškození těchto součástí při kontaktu s větvemi, kameny nebo v případe pádu.

 

Betě přizpůsobené rukojeti Domino: zajištují pohodlné a pevné držení, takže jezdec nikdy neztratí kontakt s řídítky.

 

Kryt nádrže: s novým designem představeným u standardního modelu EVO 2023 těsneji přiléhá k rámu a umožnuje zakrytí všech vedení kabelu pro čistší vzhled. K dispozici je také vestavěný přepínač MAP.

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward