Napiště nám
SINCRO 2T 300 MY26
RÁM
Zcela nový rám modelu Beta SINCRO si zachovává tradiční hliníkový rám s integrovanou palivovou nádrží, ale byl kompletně modernizován. Geometrie se změnila spolu s novými kovanými předními a zadními prvky strategicky umístěnými pro zlepšení ovladatelnosti v sekcích. Kované díly mají nové uspořádání, které řeší potřebu větší manévrovatelnosti a zároveň přispívá k jedinečnému designu díky zdokonalení jejich obrábění. Motor si zachovává svou roli konstrukčního prvku, ale upevňovací body k rámu byly změněny, což má za následek zvýšenou ohybovou a torzní tuhost ve srovnání s předchozí generací. Zásadní aktualizace pro zlepšení ovladatelnosti v ostrých zatáčkách a překonávání překážek zahrnuje nové umístění upevnění zadního tlumiče a upravený úhel řízení. Vidlice a tlumič byly také aktualizovány tak, aby odpovídaly charakteru nového podvozku. Výsledkem je celkově snadnější motocykl pro řízení na všech úrovních, s vylepšenou rovnováhou a lepším výkonem ve statických i dynamických podmínkách.
ODPRUŽENÍ
Z hlediska odpružení byly aktualizace nového SINCRO klíčové pro dosažení cílů stanovených techniky a jezdci. Vidlice i tlumič byly výrazně přepracovány, což zlepšilo schopnost překonávat překážky a zajistilo optimální reakci na vstupy jezdce.
MOTOR
Konstrukce motoru je zcela nová. Vizuálně první věcí, která na novém SINCRO vyniká, jsou přepracované klikové skříně, které nyní umisťují nožní startér vpravo a koncový převod vlevo. Cílem projektu bylo centralizovat rotující hmoty pro zlepšení ovladatelnosti. Pro dosažení bezprecedentní jízdní vlastnosti byl snížen průměr, hmotnost a setrvačnost setrvačníku, zatímco setrvačnost klikové hřídele byla zvětšena. Sací systém byl revolučně změněn: nyní je umístěn přímo ve válci s velmi krátkým spojením s jazýčkovým ventilem, čímž se eliminují mezilehlé průchody. To zlepšuje odezvu škrticí klapky, snižuje plýtvání energií a poskytuje plynulejší výkon již od nízkých otáček. Toto technické řešení také vytváří prostor mezi sacím potrubím a základnou motoru, kde je prostor pro elektrický startér. Nový SINCRO lze vybavit elektrickým startovacím systémem (ne u motoru o objemu 125 ccm). Startér, který je dodáván jako sada příslušenství Factory Parts, lze přidat později bez úpravy krytů klikové skříně. Baterie je umístěna za maskou světlometu. Výsledkem je kompaktnější motor, přibližně o 800 g lehčí než předchozí generace, s delší použitelností, ostřejším ovládáním při nízkých otáčkách a rekordním výkonem v nejvyšších otáčkách.
CHLADICÍ SYSTÉM
Chladič je nyní kompaktnější a zároveň si zachovává stejnou plochu pro výměnu tepla díky přepracovaným chladičům. Lze jej také naklonit dopředu na spodních úchytech pro snazší údržbu a lepší odolnost proti nárazu. Vodní čerpadlo a průchody chladicí kapaliny byly také kompletně přepracovány, čímž se eliminují vnější potrubí a chladicí kapalina se drží mimo kryt spojky, což vede k vyšší účinnosti a spolehlivosti.
SPOJKA A PŘEVODOVKA
Spojka nyní používá membránové pružiny (místo spirálových) se specifickými rozměry a materiály. Navzdory menšímu a kompaktnějšímu provedení zajišťuje plynulý, modulární a přesný záběr, který je schopen přenášet ještě větší točivý moment. Pro plně přizpůsobitelný pocit jsou k dispozici tři různá nastavení předpětí pružiny. Nový aktuátor spojky byl navržen se systémem, který vždy udržuje píst pod optimálním tlakem, což zajišťuje optimální ovladatelnost i pro profesionální jezdce a špičkový výkon při extrémním používání. Převodovka byla také modernizována s kompaktnějším uspořádáním a přepracovaným primárním převodovým poměrem, což zajišťuje plynulejší a přesnější řazení.
Napiště nám