menu
Beta Motor
Fabian
05/31/2023
Enduro RR MY24 jsou tady!

Konstruktéři z Rignano sull’Arno představují nové RR MY24, motocykly, které přináší mnoho vlastností, díky kterým byl jejich předchůdce v minulé sezóně tak nepřekonatelný, ale zároveň byly  vylepšeny o řadu významných nových funkcí pro všechny modely, plus další upgrady specifické pro různé objemy motorů, aby byla zachována nadřazenost rodiny RR. Beta úzce spolupracovala s enduro šampióny Bradem Freemanem a Stevem Holcombem na vývoji a řada malých vylepšení jak na pohonné jednotce, tak na rámu/odpružení pro MY 2024 RR, aby se upevnily již tak vysoce oceňované vlastnosti předchozí generace. Jako vždy bylo hlavní filozofií inženýrů ve společnosti Beta nejen zvyšovat výkon, ale také aby byl tento výkon ještě využitelnější. Takže spíše než velké změny, tento modelový rok získal řadu vylepšení, jejichž cílem je upevnit všechny vynikající kvality každého modelu. Vše doplňuje nová grafika, která celé řadě dodává závodní vzhled s nulovými kompromisy. Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi pestrého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní model RR, ale to, co má každý model společné je schopnost vzbudit důvěru uživatele a nabídnout skutečně obohacující zážitek z jízdy.

 

Klíčové vlastnosti každého modelu jsou následující:

 

125 2T: Nejmenší motocykl v řadě Beta. Nejlehčí a nejjednodušší manipulace. Čistý závodní styl, vhodný pro přicházející mladé jezdce až po profesionální jezdce hledající pro zábavnou motorku.

 

200 2T: Nastavení podvozku a motoru pochází od své menší sestry, při zachování extrémně nízké hmotnosti a vynikající manipulace, ale s rozhodně větším točivým momentem a výkonem. Oil-mix a elektrický startér z toho dělá kompletní motorku ideální pro enduro nadšence.

 

250 2T: Ideální pro ty, kteří hledají jemnější 2-taktní motorku s o něco menším výkonem a točivým momentem než nejvyšší model.

 

300 2T: Vyrobeno pro ty, kteří oceňují a velký motor s významným točivým momentem při jakékoliv rychlosti. Vhodné pro ty kteří upřednostňují dlouhé "kvalty".

 

350 4T: Toto je nejovladatelnější motorka ve 4-taktní řadě; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.

 

390 4T: Ideální manipulace k poměru výkonu, jeho vítězná vlastnost spočívá v jeho vynikající trakci.

 

430 4T: Vysoký výkon motoru, který je na tom nejlépe když jezdec využívá dlouhý převod a významný točivý moment.

 

480 4T: Tento motocykl se nejlépe vyjádří na otevřených prostorech. Jeho vlastnosti jsou podobně jako u modelu 430 ale s ještě větším točivým momentem a výkonem, vhodný pro zkušenější a fyzicky zdatnější jezdci.

 

Změny pro MY24:

 

Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.

Podvozek: kromě neustálého zdokonalování nastavení zavěšení, modelový rok 24 má lehčí pláště vidlice. Různé opracování pláště je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou flexibilitu s výsledným plynulejším tlumením nerovného terénu a tím výrazně lepším komfortem a citlivostí.

Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.

Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.

Grafika: Modelový rok 24 převrací jednoduchý, zásadní vzhled, který charakterizoval předchozí motocykl. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, dosažený díky použití klasické červené, bílé a černé barvy typické pro tento model, které se dokonale integrují s rámem v charakteristické červené Beta.

 

RR 300 2T

Hlavní ložiska: dvoutaktní motor 300 má nyní valivá ložiska odlišná od těch z předchozí modelových roků, která zlepšují spolehlivost motoru.

 

RR 4T

Kontrola trakce: kontrola trakce udělala ve svém vývoji velký krok vpřed. Specializovaná mapování byla vylepšena techniky Betamotor, kteří našli nový, přesnější způsob zásahu systému kontroly trakce, aby byl co nejpřesnější.

Airbox: Vzduchová komora prošla generální úpravou geometrie a s ní i proudění vzduchu k motoru, aby nabízely vyšší výkon při středně vysokých otáčkách motoru při zachování točivého momentu v nízkých rychlostech, které bylo dosaženo zavedením současného výfukového potrubí. Tato inovace nyní umožňuje plnokrevné dodávání výkonu v celé křivce.

 

Dostupné koncem června 2023 u všech našich dealerů.



arrow_upward