menu
Beta Motor
Fabian
Enduro XTRAINER 300 MY26
Motocykl Beta XTrainer dostává aktualizovaný vzhled, zachovává si současný design „Total Grey“ a díky novému designu umocňuje živost nejprůřeznějšího enduro motocyklu v řadě vyrobené v Rignano sull'Arno. XTrainer nabízí jezdcům jedinečný balíček technického vybavení, výkonu, ergonomie a designu. Letošní nový model se pyšní zcela novým motorem 250 2T, který přebírá nedávná technická řešení použitá v modelu XPRO a je modernizován tak, aby odpovídal jeho mírnější povaze.

XTRAINER 300 MY26

Díky jedinečným vlastnostem, jako je prvotřídní odezva motoru a skvělá ovladatelnost, XTrainer dokonale reaguje na potřeby všech jezdců, kteří hledají vysoce výkonný motocykl, který je především snadno ovladatelný a praktický a umožňuje jezdci snadno zvládnout jakoukoli situaci. XTrainer, inspirovaný trialovou jízdou, se dokáže s neuvěřitelnou lehkostí přizpůsobit široké škále situací. Ať už jste amatér hledající svůj první motocykl, zkušený enduro jezdec hledající něco méně náročného, ​​nebo zkušený jezdec, který chce extrémního enduro společníka, XTrainer je ideálním řešením.

XTrainer je nižší než modely RR s úzkou střední částí, který se snadno ovládá od nízkých po vysoké otáčky. Má sílu potřebnou k udržení závodní stopy, ale upřednostňuje o něco pomalejší a techničtější trasy, kde může využít své trialové poslání a také točivý moment svého dvoutaktního motoru Beta 250 nebo 300.

Charakteristika modelu

Zde je shrnutí charakteristik modelu:

Omezená hmotnost : extrémně agilní a intuitivní motocykl i pro začátečníky, usnadňuje manévry při zastavení a snižuje energii potřebnou k jeho ovládání. To zvyšuje potěšení z jízdy;

Výška sedadla : snížená o 20 mm ve srovnání s řadou RR pro větší bezpečnost v každé situaci;

Brzdy : Nissin, s kotouči o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu;

Baterie : lehká, vysoce výkonná lithiová baterie;

Vidlice a tlumič : R16V s 43mm vzpěrami vpředu a progresivním pákovým systémem vzadu. Odpružení lze plně přizpůsobit, vidlice nabízí nastavitelné předpětí pružiny a odskok a tlumič má nastavitelné předpětí pružiny, stlačení a odskok;

 Jízda: poctivá, lineární, plná a výkonná – perfektní kombinace pro zábavu všude; Progresivní výfukový ventil Beta: Progresivní výfukový ventil Beta si jezdec může snadno nastavit pomocí externího seřizovače, což umožňuje efektivně přizpůsobit výkon motoru každému druhu použití;

• Přepínač mapy s tlačítkem na řídítkách

Nádrž : průhledná nádrž o objemu 8,8 l

Automatický směšovač : umístěný pod sedlem (které se snadno otevírá stisknutím tlačítka), odstraňuje potřebu předmíchávání oleje a paliva;

Měkké pneumatiky : jejich měkká směs a agresivní design zaručují přilnavost v každé situaci, přičemž jezdec těží z méně trhavých reakcí ve srovnání s pneumatikou s tužší kostrou;

Chladicí ventilátor : ačkoliv dvoutaktní motor nabízí vynikající tepelnou rovnováhu, ventilátor je u modelu XTrainer standardně namontován, aby se zajistilo, že motor si vždy udrží ideální provozní teplotu, a to i na pomalejších trasách;

Elektrický startér : přesný a spolehlivý, nezbytný při opětovném nastartování motocyklu v obtížných situacích;

Motor a spojka : odvozeno od RR, pohon motoru je dostatečně upraven tak, aby vyhovoval charakteristikám XTraineru, s mnoha důležitými novinkami letošního roku.

U modelu My26 představili inženýři společnosti Betamotor řadu estetických a funkčních vylepšení.

Konkrétně:

Grafika : plastové části si zachovávají svou oblíbenou šedou barvu, aktualizované moderní a zářivou grafikou a současnými bílými povrchovými úpravami, které vynikají a obepínají jejich tvar;

Zadní světlo : XTrainer má nové LED zadní světlo, modernější a robustnější než předchozí model, které dokonale ladí se vzorem motocyklu;

 Dashboard: modelový rok 26 je vybaven novým nástrojem, který sice jezdci poskytuje stejný druh informací, ale je větší, čitelnější a robustnější, aby zvládl i to nejnáročnější používání;

Motor 250 2T  : motor o objemu 250 ccm prošel řadou strukturálních úprav, aby se jeho chování více podobalo jeho větší sestře, motoru o objemu 300 ccm. Toho bylo dosaženo použitím klikové hřídele se zkráceným zdvihem (který je nyní stejný u modelů 250 a 300 ccm), s následným zvětšením vrtání ve srovnání s předchozím modelem. Nový motor je doplněn modernizovanou hlavou s jinou spalovací komorou a novým válcem s upravenou geometrií přepouštěcího kanálu. Po těchto úpravách se výrazně zvýšil točivý moment a lineární přenos výkonu, aniž by to příliš ovlivnilo celkový výkon, což z něj činí příjemnou jízdu v řadě Enduro a pozitivně se zlepšuje i ovladatelnost motocyklu díky centralizované hmotnosti a sníženému těžišti. Kliková skříň navíc obsahuje větší a robustnější ložiska.

Převodovka: druhý převodový stupeň byl výrazně modernizován a prodloužen. Tím se zvýšila plynulost při řazení na třetí převodový stupeň, což vede ke zvýšení jízdního komfortu a stability motocyklu během i po změně převodového stupně (tato aktualizace se dotkla modelů 250 i 300 2T).

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward