menu
Beta Motor
Fabian
Motokros RX 250 2T MY26
Chceš si s námi zahrát? Beta se s novým modelem RX MY26 dostává do nové dimenze zábavy a dokazuje, že věří v projekt MX jako nikdy předtím. Rozšiřuje svou řadu a klade nové základy pro vývoj kompletní modelové řady 2T a 4T.

RX 250 2T

  • Motor : oba objemy motorů dostaly zcela nové, účelově vyrobené motory. Model RX 350 2T byl navržen tak, aby dosahoval co největšího lineárního přenosu výkonu a dal jezdcům možnost využít velký dostupný výkon v případě potřeby, zatímco RX 250 2T se může spolehnout na explozivní výkon a je připraven závodit za všech podmínek.
  • Hlava : Prvním znatelným rozdílem při pohledu na nové motory je jistě hlava s dvojitou zapalovací svíčkou u modelu RX 350 2T, zatímco model o objemu 250 ccm se stále spoléhá na klasickou jednu zapalovací svíčku. To ještě více odlišuje charakter obou motocyklů. Model o objemu 250 ccm poskytuje jezdcům vysokootáčkový motor, který konkuruje motocyklům typu 250 4T, zatímco model o objemu 350 ccm si udržuje větší točivý moment a zaoblený průběh zátahu, což usnadňuje jeho rekreační použití při nižších rychlostech a zároveň poskytuje dostatek celkového výkonu pro závodní použití.
  • Válec, píst a rozvodný ventil : pro další odlišení obou motocyklů – kromě zřejmého objemu motoru – pracovali inženýři společnosti Betamotor na nových válcích a pístech, navržených speciálně pro každý motor. Rozvodný ventil byl také přesně kalibrován pro řízení obou dodávek pomocí různých pružin.
  • Kliková hřídel : oba motocykly mají odlišný zdvih, přičemž 250cc dosahuje 72 mm a 350cc 73,6 mm.
  • Kliková skříň : nové klikové skříně motoru s různými vnitřními prvky mezi oběma objemy, odpovídající klikové hřídeli každého modelu.
  • Převodovka : Převodovky jsou společné pro oba modely, jediný rozdíl spočívá v konečných převodových poměrech řetězových kol, 13/50 u modelu 250 a 13/47 u jeho starší sestry.
  • Výfuk : také novinka pro oba modely. Výfukové systémy byly navrženy tak, aby vylepšily vlastnosti obou motorů, a liší se vnitřním průměrem tlumiče, který je u modelu 350 větší.

Nové komponenty sdílené všemi objemy motorů:

  • Grafika : moderní závodní vzhled, jednoduchý a zároveň výrazný, finální doplněk italské řady RX.
  • Radiátory : jejich nosná konstrukce byla zesílena, aby se zabránilo jakékoli deformaci, která by mohla ovlivnit jejich provoz, a to i při náročném používání.

Následující prvky jsou potvrzeny u celé řady:

  • Rám : geometrie zůstává nezměněna, rám nyní obsahuje litou výztuhu pro další zpevnění rámu kolem oblasti krčku řízení. To zvyšuje spolehlivost a tuhost nejvíce namáhané části rámu.
  • Hliníkový zadní pomocný rám a speciální box filtru : hliník dodává konstrukci správnou úroveň tuhosti. Lehký, ale zároveň dostatečně pevný, aby zvládl nároky motokrosu. Přístup k filtru zůstává na levé straně motocyklu, je extrémně snadný a intuitivní a navíc se ovládá bez použití nářadí. Sedlo s tlačítkem se také odnímá bez nářadí.
  • Odpružení Kayaba : vidlice (48 mm) a jednoduchý tlumič (50 mm) jsou u nových modelů speciálně kalibrovány s důrazem na ovladatelnost a stabilitu při stoupajícím tempu. Výsledné nastavení je dostatečné k tomu, aby si každý jezdec, od amatérů až po profesionály, zajistil sebevědomí.
  • Brzdový systém Nissin : s plovoucími třmeny a kotouči Galfer o průměru 260 mm vpředu a 240 mm vzadu pro výkonné a modulární brzdění.
  • Řetěz : bez O-kroužků, lehčí a hladší.
  • Lithiová baterie : lehčí a nezbytná pro rychlé starty.
  • Silentblok řídítek : Úchyty řídítek Xtrig Flexfit poskytují pohodlné uchopení na řídítkách pro lepší kontrolu a snížení vibrací.

Abychom dokončili náš přehled o motocyklech:

  • Mapy motoru : všechny modely RX jsou vybaveny dvěma specifickými mapami motoru (mokrý a suchý), zatímco čtyřtaktní model má také čtyři úrovně kontroly trakce (zapnuto/vypnuto/aktivní s tvrdou mapou/aktivní s měkkou mapou) pro řízení značného výkonu vozidla ve všech terénních podmínkách. Tlačítko pro výběr mapy a TC se nachází na náraznících řídítek.

Všechny modely RX budou dodávány s personalizovaným stojánkem. Model 4T má navíc čtyři různé kladky plynu pro přizpůsobení odezvy plynového pedálu.

RX 250 2T MY26

Dva zcela nové modely, které způsobí revoluci na trhu s motory 2T, se připojují k modernizovanému modelu RX 450 pro modelový rok 2026, jak bylo oznámeno na veletrhu EICMA během nového charitativního závodu Champions Charity Race s legendami MotoGP a závodů. Řada 2T vítá nový motor o objemu 350 ccm a do rodiny 2T RX se připojuje také závodní RX 250! Zbývá už jen vybrat si jeden a vyrazit na trať za zábavou!

Co tedy znamená zábavná jízda na motocyklu Beta? Jedno slovo, RideAbility. Každý motocykl značky Betamotor je navržen italským výrobcem tak, aby každému jezdci poskytl motocykl, který se zároveň snadno řídí a zároveň nabízí vysoký výkon. Produkt, který dokáže z každého jezdce dostat to nejlepší, a to díky kombinaci motoru a rámu, která poskytuje zábavnou jízdu, aniž byste se museli obávat výkonu motoru na úrovni mistrovství světa, což z RideAbility dělá jeho klíčovou hodnotu.

Zcela nový RX 250 2T poskytuje jezdcům kategorie MX2 vysoce výkonnou platformu, vysoce výkonný a explozivní motor, který poskytuje vysokou úroveň zábavy, jež se liší od modelu RX 300 z roku 2025, který soutěžil v kategorii MX1 proti modelu 450 4T, s výjimkou specifických akcí pro tento typ motoru. RX 250 tak rozšiřuje možnosti využití motokrosových modelů Beta v různých třídách.

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward