menu
Beta Motor
Fabian
Motokros RX 300 2T MY24
Beta rozšiřuje obzory "Rideability" a vstupuje do nové dimenze – do motokrosu!
Je to první moderní motokrosová motorka vyrobená italským výrobcem od počátku 80. let a představuje tak první možnost jízdy na motocyklu Beta Motocross po jeho debutu v mistrovství světa MXGP před třemi lety. Mluvíme o Beta RX 300 2T, nové hranici "Rideability" ve světě MX.

Motor

Motor modelu RX 300 nabízí vysokou úroveň výkonu, zejména ve středním a nejvyšším výkonu, přesto stále poskytuje vynikající točivý moment a nabízí příjemně progresivní pohon který je vždy pod kontrolou, se zaměřením na koncept poslušnosti za každé situace.

 

Válec: vrtání x zdvih 72,0 x 72,0 mm.

Píst: design se dvěma kroužky dokonale přizpůsobený válci RX.

Karburátor: Keihin PWK 38 mm.

Zapalovací svíčka: NGK BR8ECM.

Kliková hřídel: byla odlehčena, zmenšený průměr spojený s hlavní částí motoru - exkluzivně pro RX, poskytuje rychlejší akceleraci při vyšších otáčkách motoru. 

Přívěra: Nastavitelný ventil, který mění dodávku drastického výkonu pro jezdce všech úrovní.

Krátký tlumič výfuku: pro podporu výkonu při středně vysokých otáčkách motoru.

Hydraulická spojka s talířovou pružinou: zajišťuje hladký chod, snadný tah a odolnost proti přehřívání. Předpětí pružiny pro spojku lze nastavit do tří poloh, které mění progrese spojky, nastavením odstupňovaného kroužku spojky.

Chladící vedení: vysoce výkonné silikonové hadice v modré barvě.

Přepínač MAP: dvoupolohový, poskytuje jezdci dvě různé dodávky výkonu motoru. Tento systém je nezávislý na nastavitelné přívěře a poskytuje jezdci nepřeberné množství nastavitelnosti výkonu motoru.

Výfuk: speciální pokovený výfuk pro krásný vzhled a snadnu údržbu.

 

Podvozek

Vidlice a tlumič: jsou Kayaba (KYB). Tento paket odpružení je exkluzivní pro model RX. Beta inženýři úzce spolupracovali se společností Kayaba na vývoji perfektního nastavení založeného na celkové geometrii modelu RX. Cílem bylo poskytnout pérování dostatečně tuhé na velké skoky, ale zároveň pružné a měkké pro pobrání všech nerovností.

Kola jsou 21" vpředu a 19" vzadu, s pneumatikami 80/100-21 a 120/80-19 Michelin Starcross 6.

Brzdový systém je od Nissin s plovoucími třmeny a 260 mm kotoučem vpředu a 240 mm vzadu.

Elektrický start: Nízká hmotnost lithiové baterie.

Elektrické komponenty, včetně hlavního kabelového svazku, jsou pro snížení hmotnosti na naprostém minimu. Startovací tlačítka a vypínače jsou namontované na řídítkách. Pak jsou zde některé speciální komponenty, které zvyšují úroveň výbavy motocyklu:

Napínače řetězu z červené slitiny Ergal

Modré eloxované ráfky Excel

Červené vodítko řetězu

Červeně eloxované hliníkovo-ocelová rozeta

Černé stupačky ze slitiny Ergal s ocelovými kolíky

Chrániče rukou

Balíček završuje zcela nová grafika s typickými závodními barvami, která tvoří jedinečný vzhled.

 

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward